четвъртък, 11 февруари 2010 г.

Еееее..., писнА ми от

тая държава..
:D)))

Мноу мразим да се занимавам с административни дейности. 1000 неща са наизмислили тея наще упра...вници та ептем да ни оправят. :D)))
И се сещам как едно поне 7-8 дни в месеца ми отиват да се занимавам с глупости, дето не са ми работа. Добре бе..направете 1 нещо: "Те ви 1 сметка към бюджета, внасяйте 100 хх хилки у нея на месец, на година..както решите и пей сърце. Ние ш`е си я разпределяме вътрешно."
Да, ама не. След обичайните глупости с митниците, българските пощи /те тук не разбрах що са български, кат явно са частни/, НАП, евродупетатите ни и инициативите им.. ся и до НОИ опрях. Е може ли 3 сметки за 1 и също?! И понеже са ежемесечно 3 платежни- те ти добра комисьонна за банките /думата е с френски произход/. Ми да..щот къде почти 50% от тях са гръЦки.
Е писнА ми да съм абориген у моята държава.

Искам да съм си обикновен инженер! Може и "прост" такъв. Както са си инженери, инженерите у другите държави. ;((
Толкова много ли искам?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар