понеделник, 23 февруари 2009 г.

Алвин Тофлър- "Четвъртата вълна"

;)
Сори, че по нощите..но напоследък съм си изменил часовият пояс. :D
Мислех да поразкажа нещо и за мен, визирайки свободното си време (т`ва нещо за ядене ли беше?! ).
Професиите, дето нямат нужда от конкретно работно място, а само от добра комуникация. За това се "пее" в 4-та вълна.. ;)
И на луната бих работил, стига да има достатъчно въздух, за да ми гори цигарата.. :D)))
И комуникациите де. Дето в БГ изостават кат за световно, IP телефонията е "тука има, тука нема", а постоянната висока скорост, обещана от "провайдерасите" е пълна химера.
Скоро ще резнат и свободният нерегистриран достъп до Wifi от кварталните градинки или близките кафета... Уж заради сигурността. Права v.s. свободи граждански. Който не е гледал култовия филм "Бразилия", сега му е времето да го гледа.. :D)) Малко преди да е станал действителност.
Всъщност, точно в момента това иЧ не ме вълнува. Лапитопито ми е със стара версия на протокола, навън е студ и се мръзне яко, в кръчмите обичам да съм с приятели и тогава въобще не е нито мястото, нито времето да си мъкнеш "любимия компютър". Въпреки това ме боли за моите си "граждански права"...

До тогава...радвайте се на хората,
"От рода на хвърчащите хора"



А ако ме питате (въпреки, че никой не ме пита...сега е точно време за лежерни разговори връз меча кожа пред камина, с чаша ароматно червено вино). :)
Нямам в момента ни камина (на 110 км. от тук е), мечата кожа е от язовец и не бих ви препоръчал дори да стъпвате отгоре.. От Ч.В. ми се дига кръвното (щот остарех бре репиии :D)) ) Остана ми да се радвам на това, което имам и ..да чакам топлото време след седмица. :)
И да не забравя! Това ..с някой, дето е седнал в скута ви на пода или дивана, докато гледате любим романтичен филм. Задължително е! :) Гушнати, като якето през зимата..за да остане топлината единствено между вас. Знам,..това е най-трудният момент, но Ви го пожелавам искрено! :) Да си го намерите този "някой".
Мечтите поне са без ДДС. ;)
Не е малко, ако ме питате (ма не ме и питате.. :D ) А всъщност, мечтите са си хубаво нещо! :))))

Enjoy!

п.п. За Dara и коментарът и на предишният пост. :)
Ще трябва да поспорим и за нещо друго.. ;)

3 коментара:

  1. спор?...защо ни е диалектика?:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Е как защо?! За да има поводи после да се "сдобряваме" ;)) след ожесточен спор. А па к`во сдобряване... :))))

    ОтговорИзтриване
  3. :))))) аз обикновено съм категорична и никога не споря:))))

    ОтговорИзтриване