събота, 28 ноември 2009 г.

Моделисти в кухнята

Такава една тема отвориха моделарчетата преди време...
Та днес се заформи около Бухтичките 1 питанка. :D

Бухти.
Продукти:

250 мл кисело мляко
1 яйце
2 с л разтопено масло
1 ч л ванилова есенция
140-150 г брашно
2 с л захар
1/4 ч л сол
1/2 ч л сода
1 ч л бакпулвер

Приготвяне:
• В купа се разбиват добре киселото мляко, маслото и ванилията.
• Отделно се пресява брашното, солта, содата и бакпулвера.
• Сега най-важното : изсипете сухите съставки към мокрите и объркайте, но само колкото сухите да се смесят с мокрите съставки.
• НЕ ТРЯБВА да се бърка до гладка смес.
• Тестото трябва да изглежда на буци (след "втасването" ще изчезнат).
• Оставете настрани за 15-20 минути.
• В намаслен и загрят тиган (трябва да е висок!) се изсипва доза с помощта на супена лъжица. В моя се хващат по 4.
Може да се направи и по-рядка сместта за да не станат твърде "въздушни" като горната рецепта. Аз по принцип си ги харесвам по-плътни.
Е..не е лошо в олиото да се капне мъничко оцет или алкохол за да не дърпат много от мазнината бухтите, а не кат тая вечер дет се отнесох.
Рецептата я копнах от 1 девойка из дебрите на нета щот прилича на това дет аз правя на око. Сори, не и знам името..
Та е я и темата:

Аз нали съм се овъргалял в работа и от бързане е кво стана тоя път:




Цитирай:
"Публикувано от Mateev
А бе хора, вие нямате ли си жени да ви готвят?
Аз през живота си веднъж пържих яйца и ги изгорих.
"

Отговора:
"Лично аз нямам. Разведох се преди 2 години или по точно ни разведоха нейните родители заради материални глупости. С 1 дума...оставих им и къщата и всичко материално, дето ме обвързва на земята. Не успяха с децата ми да ме разделят и именно това е най-ценното.
А за кухнята... мъжете готвят много по-добре от жените, защото го приемат като виртуозно предизвикателство. А не за ежедневно натрапено от някой задължение.
Именно рутината и балканският манталитет, че жената е тази дето ТРЯБВА да готви убиват желанието им /на жените.. и обикновено се чувстват като неясни подизпълнители на нещо/.
За всяко нещо, което правиш...трябва да има сърце вложено. Ако е по задължение...се чувстваш като роб. И резултата е... айде да го наречем посредствен.
Нещо като хобито. Ако някой ти го натрапи като задължение или работа...моменталически ще си го намразиш.
..... /тук има още думи, намесена е дори "Мотивацията" от Маслоу / но не е по темата съвсем.
А иначе.. в кухнята мъжа е доминант. Но в 1 кухня мъж и жена или 2 жени..заедно не могат да съществуват."
:D))))))))
Та да си попитам... Според вас правилно ли мисля? Или някъде из основи греша.

Няма коментари:

Публикуване на коментар