сряда, 13 май 2009 г.

Битката за Гелеменово -2009

Най-накрая се проведе... 9-10 Май. Това бяха и първите наистина хубави за полети дни от месец насам. То беше отлагане, беше...ама ча па толкова..

Посъбрахме се към 50-ина човека на смени на летище "Черноговоро". Щото уикенд...ама всеки си има и други задачки. Аз например се изстрелях към вкъщи на втория ден малко следобед поради прозаични неща като готвене, пране, чистене...и пропуснах естествено най-интересната част- битката. Е..и раздаването на грамотите за участие. :D))
Вечерта в събота яка кръчма и много смях, полети и кеф!

В подготовка на видео/контрол центъра "Хюстън" за полета на "Предатора". За тези дето не знаят, това е безпилотна разузнавателна машина /UAV или Drone/


Моята флотилия... Тази година по-скромничко...само с 5. :D)))

Полет на лекия /100 и кусур грамов/ Нюпорт-17.

Полет без част от колесника... Ами оказа се, че за твърдо окачване карбоновата ос 0,8 мм е твърде малка и крехка за резки удари.
Сменена е вече с тел /типично по български :D)) / и вече всичко е наред.

Всъщност това му е първия полет и първи настройки с това оборудване. После за другите ..закрепих колесника с топлийка. И си излиташе и си кацаше на колесника. По-гот и държелива се оказа от карбона.

А ето го и него



Споко...целя се ниско по неподвижна мишена...не по самолеДите. Бяха домъкнали и въздушни пушки за състезанието "Мама, татко и аз.." :)))

Дебют направи най сетне и Як-54-ката, която купих преди година близо. Първите два полета бяха адски адреналинови...не, самолета си лети готино и спокойно, но като не си го правил сам...не знаеш какво да очакваш от него . Иначе ми стана смешно като видях как са закрепили колесника, като се откъсна на 4-то приземяване..
Полет

Падна ми кабината след рязко "тоно". Барабар с камерата закрепена в нея за снимане на "поглед от вътре" :D)) Е, тоя клип не стана... Има кадри от следващия с по-спокоен пилотаж, но още не съм го направил на клипче. Споко, и това ще стане. ;)



Така добре съм се заредил с положителни емоции и видеоматериал...че ще ме тресе месец поне. Едно от най-хубавите неща на този свят е да си сред приятели и хубави хора! :))
И..още доста снимки и клипове ще има.
:D)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар