събота, 23 май 2009 г.

Смотаняци.

Don't Look Back In Anger
:)
Лесно да се каже... трудно да се изпълни.
Утре сина ми е абитуриент. Мигнеш 3 пъти с клепачите, децата пораснали, а ти остарял. :D))
Ще трябва да се съберем барабар с крадливите родители на бившата, в двора на къщата дет построих, и която отнесоха кат куцо пиле домат. На сина там са му приятелите, там отрасна и стана мъж, там иска да си празнува изпращането. Дано на бастуните им е поне толкова неприятно че се виждаме, колкото и на мен. :D)))
Сина си обаче трябва да изпратя по пътя му в живота.. :))

Нее, зачеркнал съм тези материални придобивки от живота си. Само аз си знам колко са ми стрували, но явно не са били за мен. Явно и за моето семейство не са били, нито за децата ми.
Но знам, че някои неща трябва да се случат, за да може да се случат други. :)

Култова сцена от "Смотаняци"-1 :)

2 коментара:

  1. Да ти е жив и здрав! И да има смелостта да отъпче тревата, за да направи пътека. Всичко друго е лански сняг :)

    ОтговорИзтриване