вторник, 15 септември 2009 г.

Докато мигнеш с клепачи- РЕСЕТ!

Е те това е...тъкмо сина изкласи и е ся щерката е в 1-ви клас.
:D Само още 100-ина години огън остана.
И понеже за училище заговорих, те:

"Как наричаме гума,която използваме 10 години? - Goodyear!
A kak наричаме 365 гуми,използвани за една година? - Very good year!"

Ясно е, там.. в даскалото се учат и всякви други неща, освен традиционното образУвание. Аз поне не успях да пропуша там навремето.. :D)))
И секса, и пиенЬето и цигарите...
Гледах по двора днес докато посрещаха малчуганите и другите по-големите.
Бяхме 3-4 родители от цялата тълпа, които излязаха да пушат извън рамките на двора /некви 15 метра до вратата/ докато тече официалната част на празненството с речи, попско пеене, водосвет и т.н. салтанати.
Знам. Въпреки, че не научих цигарите нито в училището, нито в казармата, явно са ме "модулирали" навремето да изпитвам уважение към тази институция.
Може би още повече, че детето ми има неговия си първи ден в училището. И не бих се "изсрал" в пясъка дето ще си играе.
И докато пушех облегнат на перилата до улицата се замислих... Ми аз и в двора на детската градина не палех цигара, изчаквах да изляза извън оградата въпреки, че първата цигара сутрин е на-сладката. Въпреки, че кво..?! Двор, въздух.. дори не е обществена сграда, а двор.
Та се замислих за стотиците фасове, които чистачките ще сметат следобеда от двора /не, че утре децата няма да изпушат и изхвърлят същата бройка пак там/. Само че, как да имат уважение към тази институция, като гледат как ние родителите им нямаме такова?! Или...даскалите са длъжни да вземат и нашите роли във възпитанието?!
Не, че ще се спрат да пушат. Не затова ми е мисълта. Същото е и при пешеходните пътеки и войната по пътищата, същото е и със законите и отношението на държавата към теб и твоето към държавата, същото е и с отношенията между хората въобще.
Е..от кой да го научат тия нашите бъдещи?! Не ли от нас първо?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар