събота, 12 септември 2009 г.

Wish You Were Here

;(
Отново изпращам приятелче далеч от мен. Знам, не е завинаги, но.. със сигурност задълго. "Всяка раздяла си е една малка смърт". Някъде в нас.
Няколко радости, няколко тъжнотии.. Нещата от живота за 1 ден. :)
Щерката беше по обяд на конкурс на стълбите на Народния театър. За малки "миски".
Знам, че е твърде глупаво начинание, а и организацията куцаше яко. Абе.. "женски глупости" :)
Но понеже сме в "принцесният си период", се сдобихме с лента : "Малка Мис фотогеничност". Е да...прилича на майка си външно, не очаквайте от мен някаква красота да е взела. :D))
Всъщност май много повече се зарадва, на моето присъствие там и на подаръка от онази заминаваща за дълто зад граница девойка, отколкото на лентата с надпис. Колко му трябва на човек... Пък и бяхме една камара народ: сина и проектоснахата, братО с племенницата, ученическата ми любов, бившата... /не ме позна ... мина кат фурия покрай мен и седна през 1 стол. Чак като запалих цигара погледна и ме видя :D)) /
После, бегом към Елин Пелин за да почета вуйчо ми, който на близо 50-тина години си взе момиченце на 5 месеца от дом за деца. Малка Мария. :) Набързо, колкото да ми видят очите... но все пак се появих. :)
И е те таз тъжната работа. С изпращането на мило другарче. Утре лети рано сутринта със сина и. Поне успях да и кажа "довиждане". Дано не е "сбогом".
И се сетих за една песен. Все седи в друг текст и аранжимент отдясно на блога.


БИХ ИСКАЛ ДА СИ ТУК

Значи мислиш си,
че знаеш що е рай и що е ад?
Що е болка? Що е синева?
А можеш ли да различиш зелените поля
От мъртвите железни релси?
Усмивката от лицемерната лъжа?
Можеш ли наистина?

Накараха ли те да замениш
героите си с привидения?
Гора за топла пепел?
Сух въздух срещу хладен бриз?
Промяната срещу студеното удобство?
И дали си разменила днес
Във войната дребна роличка
Срещу главна роля във кафез?

Как бих искал, бих искал ти да си тук.
Душите, вече изгубени, все се въртят
Досущ като риби в прозрачния съд.
Години, години и вече без сили
Същата стара земя прекосили
Какво сме открили?
Същия стария страх. Нито звук.
Бих искал да си тук.

(Пламен Марков)

Наздраве!
А днес ме чакат моделарчетата на летище "Черногорово". Даже и ми се карат що не съм отишъл. Ми ще ида бре. :) Туморооуу.
:P

Няма коментари:

Публикуване на коментар