неделя, 15 март 2009 г.

Един.. друг вид "вампир". :))

:))




Същият и безкрайно различен.
А на мен няма кой да ми брои самолетите...
За съжаление и на мен май ще ми се наложи...go to England :,(((

Един от любимците ми Nieuport - 17



А за който не е гледал уникалният филм "Ескадрилата" или БГ заглавие "Флайбойс" :))
едно откъсче от баталната сцена в битката за Париж във въздуха...



Енджой. :) На ефектите... Ненавиждам войната, която явно ни предстои..филантроп, да го ххх. Дано ни се размине... :(((
Едно НСС имам за НЕНОСЕНЕ на оръжие. Дано не се повтарят времената...никога. Да водим битките си в залите или на ливадите с радиоуправляеми играчки, тежащи по 200 грама.. неносещи оръжия или неможещи да наранят. Всъщност..отново не бих носил. :)) Не е за всеки, не е и за мен. :)) Предпочитам да целувам и гушкам. :)) Особено този, дето ми брои самолетите... :))))))

Няма коментари:

Публикуване на коментар