сряда, 25 март 2009 г.

Иглустроене ;)


Картината е на Лори. :)) Страхотно момиченце! Подарък за Хижаря е картинката. :))

Четвърто състезание по строеж на иглута
21 март 2009 г., хижа Чакър Войвода, Рила


Вече 3 години им "бягам по тъча" на моите планинарски приятелчета...
Тази година нямаше обаче как да откажа на приятелката, която им пратих за нов член. Пък и не е учтиво да се отказва след 3-тия път. ;) /съвпада обикновено хепънинга с откриването на авиосезона/.



А планинарите...и те като летящите хора са твърде сърдечни и приветстват с ентусиазъм всеки новопоявил се човек. :)
Та за благодарност... /дет вика брат ми :D/ девойката ме записала преди месец още за събитието и ме качи на 2000 м. надморска височина да "рина снег" :D)))
Така и така бях изпушил още в петъка, заради отвратителната прогноза отмениха авиосъбора в Казанлък, ...и се натътрузих къмто Боровец. Вятърът беше повече от отвратителен в Самоков, но и в прогнозите си пишеше...24 м/с. Всъщност, май ми беше все едно дали ще фърла топа сред ледени висулки.. :D)) или ще се върна да довърша 200-те проекта дето ме чакат на редичка.
Оказа се, че вятъра е южен и не пречи на катеренето. Понеже бяхме и с деца в групата, качването се проточи на 4 и кусур часа и стигнахме едва в 16.30 в хижа "Чакър войвода". А и аз не съм някъв планинар...зле оборудван, кофти обувки, дори и шапка нямах..та добре, че бившата беше забравила в къщи няква нейна та се възползвах. :)) Е, като стигнахме...носовете на "дакщайнките" дет стават да се ходи по "Витошка", не и по Витоша дори, си бяха одрали боята от носовете и пръстите ми бяха ледени и мокри. Та гледах да се въртя около печката. :D)))

А навън течеше творчески процес.











С мокрите обувки, потропва Дядо Мраз.. :D)) Повъртях се малко като наблюдател от ООН, преди отново да завра краката си в печката.



После настана вечер, звезди обсипят склона небесен... опс! :D)) Това е от друга приказка.. ;)
И се напъхахме къде 70 човека в тясната 8х8 метра столова.. :))) Потни, мръсни, а някои от нас и плешиви.. :D)))



Някои се дуелирахме с дечурлигата с бутилкови "светлинни мечове" тип Star Wars.



А някои дълбаха преспите до късна нощ само и само да успеят да затворят покрива между себе си и "хотел звездоброй" ;)



А на сутринта.. :))



В неделя на връщане беше просто зимна приказка. Тихо време с един хубав мек снежец сипещ се от небесата. :)))



п.п. Само да се науча да центрирам и намалавям снимките до размера на страницата като ги мятам от URL... ще видите вие. :D))) Половинките са им отрязани от дясно въпреки опитите. ;((

Няма коментари:

Публикуване на коментар