петък, 7 август 2009 г.

За няколко пробити (cash) повече

Бившата е на моренце с новото си гадже -фабрикант. Бе човека сигурно е готин, някви бисквити произвежда около София. А аз се кося, че покрай последната командировка Русе-Варна се срещнах по пътищата с кви ли не тарикати "само/и масови" убийци на 2-4 колела. А с новозастъпилата "двойка" е и щерката. Редно е да се притеснявам.
Уникални експонати бяха 3 жени с джипове за не повече от 15-ина минути време една след друга /минута е много..немам цип с иконка :D)) /, които излизаха иззад камиони, рейсове или друга такава паплач у мойто платно със замах за по малко от 10 милимунди /1-хилядна от секундата/. Предполагам само онези 1-милион километра дет ми стоят зад гърба кат шофЬорин и Джудайската Сила позволяват да си говорим у момента. Опита си е опит и подушвам отдалече гамените. Еле па тия с изрусените къдрици над празната си тиква. Ама някой ден и "лед дъ ФорЕст би уит ю" шъ мъ подведе.
Е те там У тоя момент се притеснявам кат вози "бившото ми семейство" фабриканта. Не сЪ ме запознавали с него..не го знам що за Фтица е и как си кара колата. Мога само да стискам палци.

Аз мога да кажа/покажа само как си карам самолеДите. Не, че не се изкушавам да закрепя камера на таблото на колицата ..и после записите у КАТ или БНТ. Но у тея моменти си спомням една заповед на кмета на Чикаго от 72-ра.
"Автоматичното оръжие се държи само в багажника!" Вместо да стреляш от купето..да имаш 10-ина секунди да премислиш, докато идеш отзад и го извадиш.
Присетих се, щото девойките с джиповете са 1, но ..един катил с някъв дървен опел в дъжда, незапалил си дори фаровете да го виждат насрещните освен, че изпревари някъв рейс срещу мен в нанагорнището с минимална скорост, но вместо да се прибере обратно, сви волана към лявата /моята лента/ белким ме "изплаши". И да ме "накаже" явно за присветването с фаровете аджеба поне тях да се сети да си включи, щото мъглата от изпаряващата се влага от нагорещеният асвалт намаляваше видимоста на 30-40 метра.
И те тогава се замислих. Девойките правят рискови маневри от глупост или от липса на елементарен опит. А мъжете..от ловен инстинкт- да покажат кой е "ЦАРО". И двете са еднакво глупави. Само дето не мога тая мъжка "страница в профайла" да разбера.
Ами ако на мен ми е все тая кво ще стане следващата секунда? Ами ако и аз съм "другаря ЦАР" и свия и аз у лево?
Е затова попитах после познати девойки малки сладки.. /седейки си на кротко пред компа/:
"Добре де. А кво правим с оня паралията дето си избрала, мечтаният.. кат почне да те бие?!"
Щот нали.."лошите момчета" :D))

Та! Наздраве с бира и леко половин сантиметър ментичка за овкусяване в чашата.
И..дано не срещаме мечката у гората. Не да не ни е страх от нея!
:)



Няма коментари:

Публикуване на коментар