неделя, 21 юни 2009 г.

4 акорда на китара...

Напоследък се бях заровил в работа..а и тя в мен. Естествено, в петък следобед отново ме изненадаха с нова таквази... Но разумът ми надделя над дребните житейски проблеми и скочих до отдавна планираното празнуване на 2-ен рожден ден на две девойки от планинарското ми отрядче. Така или иначе...трябваше да вместя част от навалицата в колата... и ако не бях отишъл, щеше да се прецака голяма част от организацията.
И тъй, в събота 13.00 се ситуирах на мястото на срещата, изпих по кафе с цигара на балкона..и потеглихме. :)
Пътищата на Витоша след "Златните мостове" стават единствено за джипара...или БТР. Е не, че до там са хубави... Но последните няколко километра до хижата се пълзят на първа или на полусъединител.

Някои вече бяха пристигнали и заседнали под чадърите пред хижата. Макар и слънчево, беше леееко хладно на високото, но нали сме с гореща кръв.. ;)

След почти час, шеги и закачки и "обедна закуска" потеглихме в лек тръст към "Черни връх" с идеята да се разходим по сравнително равното за около час и да се върнем за още толкова назад за купона.

Групата дръпна напред, а аз останах да правя компания на моето Лове /духовната ми близначка/ заради болките и в колената придобити от катерене на планини, падания и ..возене на моторите на разни "младежи" с колена срещу вятъра.. :D Така или иначе..за никъде не бързахме. А и често спирахме за снимки.

Хубава си ни е планината... а и е близо.



По някое време облаците взеха да се скупчват с въртеливо движение над върха, а ние бяхме около торфените местности. Но така или иначе...1-ят час изкачване си го бяхме взели. Там се срещнахме и с основната група, която се връщаше от малко по-високото място, до което бяха планирали да стигнат.

И вървейки зад Ловето изведнъж прозрях защо толкова мъже я искат за муза. :)))
Ами е те този надпис си носеше на дупето! :D

Чак след 1 час разходка покрай и зад нея се загледах... :D ))) То с нея сме толкова еднакви, че никога нищо не може и да има между нас. Като близнаци. :)

Последва малко екстриймно пресичане на реки /връщахме се по друга пътека- по кратка/..а и купона ни чакаше. ;)


И...се почна! :))) 16 човека се скупчихме по масите.





Танци, смях, каминка, мръвки... :))) Абе за всекиго по нещо. DJ-я изпълняваше желания с 24 каратова усмивка.

Малко "брейк" с наборче, на което е абсурд да дадете моите години. :))

Или пиянско хоро на чалга..

Интимни блусове..


Или не чак толкова интимни /на 1 ръка растояние :D))) / с Ловето.

Та дори и "испански танци" тип "джипси флейм" ;)


Страхотно си изкарахме! Нещо като да си натиснеш бутон "Ресет". А аз за мен си установих...тръгвам по мъже!
:D :D :D :D :D


За всички приятелчта, които не бяха на купона, но искаха да са там. :)
Наздраве!

Няма коментари:

Публикуване на коментар