неделя, 7 юни 2009 г.

Твоята страна на леглото

Твоята страна на леглото


От тези чаршафи, които мачкам, вместо да те намеря в тях,
където бих искал да те прегърна, вместо да те сънувам,
от това посредствено кафе, което ти никога няма вече да хвалиш
когато го направя по-хубаво,
от малките ми лудости, които напразно се отронват,
от водата, която никога няма да сложа във виното си,
от всички тези марсианки, които се появявят тук
и които се осмеляват да преспят от твоята страна на леглото,

от тази вече приключена, приключена любов,
която все пак няма край,
освободи ме…

От всички тези глупави и безвкусни песни,
които биха ме разплакали, ако още знаех,
от тези мернати в метрото лица,
които сто пъти ме караха да тичам като луд,
от твоите писма, които вече не препрочитам,
но които от четене знам наизуст,
от тази , която е сигурна, че съм те забравил
и която се осмелява да спи от твоята страна на леглото,

от тази вече приключена, приключена любов,
която все пак няма край,
освободи ме…

От нещото, което би ме накарало да се изчервя,
ако срама и любовта бяха създадени, за да са заедно,
от тези викове на щастие, които дълго заглушавах,
от всички тези спомени, които сме пропуснали,
от тези същите обиди и цялата тази кал,
с които те засипвах, когато бях без сили,
от неподвижната ти сянка, която изяжда живота ми
и която се осмелява да спи от твоята страна на леглото
от твоята страна на леглото, от твоята страна на леглото,

от тази вече приключена, приключена любов,
и която все пак няма край
освободи ме…



Как ли следва да се чувства човек, занулил последните 20 години на друг такъв.
Предполагам зле...освен ако няма нищо в най-горната си част на тялото.
Поне тъжните песни са хубави и запомнящи се. :) Като е щастлив някой, не му оставя време да твори ... :D))

Няма коментари:

Публикуване на коментар