вторник, 30 юни 2009 г.

Джулая! :)


Не знам дали има нещо хипарско в мен. От филма "Коса" винаги ми настръхват космите на песента "Let the Sunshine In".
Да..трябваше вече да съм на плажа в Каварна опънал палатката с бандата моторджии..
Вместо това, утре трябва да се разхождам костюмиран, все едно се женя или умиргам. Щот само тогава сменям визията на "Саше с тишърка". Рядко природно явление.
Живота дет се вика е сУрав и кУрав...и все по-такъв ще става. И тази година пропускам този празник заради глупости- работа.
Пропускам...да го изживея по моя си начин. :) Иначе го не пропускам. :)
Най-малкото, защото моята ученическа Любов е родена на този ден. И държа винаги да съм първият поздравил я...обикновено в тъмните часове на деня :D))) Малко, преди изгрева.
28 години... кога минаха. Останахме си едни от най-добрите приятели и семейни такива. Тя имаше навремето 2 избора и направи по-добрия! :)) Аз бих я посъветвал да го прави отново и отново, както и всяка година. :)

Джулая морнинг от мен слънце, макар и да не четеш тук!
То и името и е едно такова слънчево и светло. ;)



Джулая! На всички, които почитат или не почитат този слънчев празник!
(beer) :)
п.п. А някои казват, че Любовта била изчезвала... Пълна глупотевина. Няма как да изчезне нещо, дето го е имало. Ако изчезне..значи го е НЯМАЛО!
Този блог пак изостава с чЕсовника, но вие си знаете. ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар