понеделник, 13 юли 2009 г.

Динозаври.

Летящите легенди... онези очи със спомени, онези другите очи с възхищение.
Защо ли ми напомнят ДНЕС. Едните помнят нечий блясък...други очакват "блясъка" да отлепи от рульожката...



Знам. Нямате идея колко "летящи легенди" сме създали като нация, нито колко още бихме създали.. Странно защо инженерите /енджин- двигател ...явно на прогреса/ прогресират зад граница, а тук се наричат с умалителното "инженерчето".... И то от доста дълго време.

87-ма година, когато правех проучване за "патентна чистота" на ротационния си "боксерен" двигател с уравновесени вибрации от І-ви и ІІ-ри род, подходящ за вътрешно, външно горене /Стирлинг/, еле па в потенциално експлузвни среди, и за който професора и доцента дето бяха "думите" в двигателите по това време казаха, че не само не са виждали, но не са и чували за подобно изобретение.. Е, беше просто курсова работа в 3-ти курс във военният институт. И докато 3-ма професори ходеха да ходатайстват да изляза "градска" не в укенда, а през седмицата ..щот ИНРА не работи по събота и неделя :D , ротния, взводния и командира на батальона се кискаха "че съм щял да ходя по девойки" ;) Добре бе зависници дърти! :D))) Ми убавец си бях тогава.. :D)))
Имаше още доста време до настъпването на "дУмокрацията".

И така и не ме пуснаха де. :D Използвах 1 от дните, в които трябваше да съм на тренировка в Локото /джудо и самбо/ за да се "отклоня" от маршрута и да обезпокоя лелките в библиотеката. А те като видяха онова момче с униформа и пламнал поглед направиха чудеса от храброст. :)
Минало. :)

Защо се присетих... заради онзи млад рапър-депутат. Тодор Йосифов, 26 г., лидер на МГЕРБ в Бургас.
Абе той е на половината на моите години почти. Един.
Напомни ми на мен ...някога. Макар и в друга визия и светлина.
Е защо пък да няма поне 1 такъв?!
На други 240 къв опонент ще е?! С какво застраши устоите на парламентаризма?!

"Няма нищо по постоянно от промяната!"

Или да цитирам нещо от "Новите 50 закона на Мърфи":
"Закон на Джери:
От това че всичко е станало друго, изобщо не следва, че нещо се е променило. "


Е това ме боли.. И за инженерите и за "енджините" и за младите... Все едни и същи стари муцуни ще си гледаме. Не го знам тоз юнак що за стока е. Ама..поне 1 не следва ли да е там някъде си... Аре нека и да не е той. Нека да е някой дет по Еврофондовете е следвал. Или някой дет е олимпиец по математика, физика, там квото си изберете...
Докато ние си джапаме и у калта и се кефиме на безвремието си.
Аз бих се припознал в обаче в някой, дет ни "навира джапанките у носа". Знам..нас дъртите ще ни боли.
Именно! :))

SHUT UP AND FLY!

Няма коментари:

Публикуване на коментар