неделя, 19 юли 2009 г.

Да емигрираш


без да напускаш границата...
Май от себе си емигрирах. Палнах си подметките за да се срещна с 1 момък от моя бранш през уикенда. "Чуваме" се само по мейла докато си препращаме чертежи. Щот сме на 2-та края на БГ. Отдавна се каним да го направим и този път ей така на шега взехме, че го направихме. Условно по средата на пътя.
Същия кат мен! :D)) Плешив, шегаджия, артистичен и готин.

"Хотелски комплекс "ЯЕВ" се намира в китното с. Соколица сред полите на Стара планина на 7 км от гр.Карлово, 47 км от Пловдив и 135 км от София."
Носих си лапитопито да поработя за доклада в понеделник. Само го отворих за да видя WiFi покритието и му хлопнах обратно капака. Даже не ми се и чатеше... :)

И още със слизането от колата припалих самолеДя. ;)



2 дни се размазах от кеф, плаж, пиене, спане и кискане. А па какви "каки" се въртяха наоколо...жалко, че много младички. ;) Да бях 20-ина години по-млад... друго щях да пея сега в блога. :D)))
Трябва да се натиска понякога копче "Reset". Макар сега да съм каталясал от почивка и нищо да не ми се прави. :))

Няма коментари:

Публикуване на коментар